andreamedfamilj

Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Fynd

Av Andrea Wadén - 24 april 2013 13:37

Hej mitt i veckan!!


Ännu en effektiv dag i mammaland. Lämnade Devin på dagis imorse som vanligt. Sen iväg på Maxi för att handla, därfeter hem och hänga tvätt sam laga storkok till Minou. Kyckling couscous blev det denna gång. Lilla damen bestämde sig för att det räckte med en timmes förmiddagsvila så hon fick vara med och renädda sängen, dammsuga och diska.

Vi åt luch tillsammans och damen satt i gåstolen en stund innan det vasr dags att hämta brosan från dagis.

Minou somnade efter mkt om och men i vagnen på vägen tillbaka. jag och Devin gjorde ett stopp i lekparken så han fick gräva en stund innan det var dags att gå in och sova även för honom. Jag hann precis natta honom så vaknade Minou och var missnöjd. Försökte natta om på balkongen, men nej då bara en timmes sömn även denna gång... Barn och sömn alltså!


Jag la nyss en beställning från lekmer på vagndynor. En till Minou från Elodie details, den har varit slutsåld överallt och en med stjärnor till Devin från addbaby. Hade en värdecheck på 15% till råga på allt.

 


 

Fyndade en ny vagn åt Devin på Blocket igår. 600 kr för en Emmaljunga scooter med fotsack :-) Älskar när man kan göra fynd. Blocket  och tradera är ju riktiga guldgruvor.


Ikväll för vi besök av makens släkting, en tjej med ett hjärta av guld. Gillar henne skarpt!! Bad maken köpa med sig Ben & Jerrys när han kommer från jobbet. Mums!!!


Sköt oim er. kram//Andrea




 
 
Helena- mamma till Eddie♥

Helena- mamma till Eddie♥

24 april 2013 17:03

Men du va komiskt! Jag och Eddie var på stan i dag då köpte jag en sån där dyna med stjärnor på till han!! =)

Har ni fått hem vagnen?? bild tack!! :)

Kram på er!!

http://walle1985.wordpress.com

Andrea Wadén

24 april 2013 17:09

:) Vad är det med oss och stjärnor? Snygga vagnar kommer vi få iaf.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea Wadén - 11 juni 2013 10:01

Hej!!   Längesen jag bloggade nu, har helt enkeltinte funnits tid för bloggen. Devin är i alla fall lämnad på dagis och Minou sover. Jag har hunnit tvättat, hängt tvätt och duschat :-) Lyx att få duscha i fred för en gångs skull ;-) Appropå sömn ...

Av Andrea Wadén - 4 juni 2013 14:51

Hallå tisdag! Denna morgon sov vi till 08- skönt och välbehövligt. Lämnade Devin på dagis vid 09. Han och en annan flicka skulle få ta busse,n tillsammans med en av fröknarna, för att besöka bibblan. För övrigt så börjar blygheten på dagis släpp...

Av Andrea Wadén - 31 maj 2013 11:29

I förmiddags  tog jag och Minou en promenad ner till ÖB. Tänkte köpa vit färg att måla tallrikshyllan jag fyndade på loppisen med. Skulle även ha tag på vit sprejfärg för att fixa till en tavellist. Tror ni det fanns någon färg, nej! Var in förra f...

Av Andrea Wadén - 31 maj 2013 11:04

Äntligen fredag!!   Andreas jobbar hemifrån idag :-) Han och Devin sov till efter 08 imorse medan vi brudar klev upp 06.30 och började städa och plocka tvätt. Som sig bör om andra ord ;-)   Igår var vi ner till hamnen igen. Köpte mat på Mölje...

Av Andrea Wadén - 29 maj 2013 10:36

Hej!   Underbart väder idag. Här sparkade vi igång dagen 07.30, lite sovmorgon efter en kaosnatt med många uppvaknanden från en ledsen och besvärad Minou. Mycket gaser hade hon igår lillgumman. Vi har i alla fall hunnit äta frukost tillsammans,...

Ovido - Quiz & Flashcards