andreamedfamilj

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Andrea Wadén - 1 april 2013 10:37

Hej på er!!


Underbart med långa helger tycker jag, finns inget bättre än att umgås hela familjen. Jag har njutit av varje stund vilket inneburit att bloggen fått lida.


Devin har gjort mamman och pappan så stolta under påsken, han har nämligen gjort nr 2 på pottan hela 2 ggr under påsken :-) Han fick öppna ett paket efteråt som han egentligen skulle fått på påskafton. Devin har inte varit så intresserad av pottan tidigare. Att sitta där är väl okej tycker han med det har inte kommit något tidigare. Min förhoppning är att ha honpom blöjfri till sommaren.


I fredags var vi upp till Sundsvall hela familjen plus farnmor och farfar. Vi spendera två hela timmar på Ikea. Sewdan blev det lite spring inne på Birsta city för att leta overall till Minou. Dem hade en jättefin softshell overall inne på Name it, men den började från strlk 80 så det blir lite stort åt tösen min. Det fick bli en röd från Lindex istället.

Köpte även en söt mössa http://www.lindex.com/se/barn/baby-44-86-cl/accessoarer/6951458/Moessa/?styleId=45139649 och en dreggellapp. Hittade varken overallen eller dreggellappen på hemsidan så dem får ni se senare.


Igår var vi på påskmiddag hos makens faster med familj, mysigt och gott. Jag tycker om att umgås med hans släktingar, alla är så goa och snälla. På kvällen var jag och Andreas på Radjos där vi mötte upp Helena för att kika på när Engmans kapell :-) Dock tyckte jag det blev lite sent, vi var inte hemma förrän 02 då dem börja spela 23.30 Jag är inte van att vara ute så sent ;-)


Nu ska jag ta och snygga till mig lite för snart vankas det lunchdubbeln (trav) på Hagmyren :-) Skoj skoj!!

Sköt om er nu poch njut av ledigheten- det ska jag gära. Kram//Andrea 


Ovido - Quiz & Flashcards