andreamedfamilj

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Andrea Wadén - 4 april 2013 12:48

Hej på er!!


Idag har den här mamman gjort skäl för rubriken. Under de tre timmarna Devin varit på dagis har jag hunnit;

¤ Byta sängkläder

¤ Ttvättat två maskiner och hängt dessa

¤ Bäddat rent i sängen

¤ Bakat 15 piroger

¤ Dammsugit

¤ Matat Minou och mig själv ;-)


Effektiv dag om andra ord. Nu sover båda barnen så jag passar på att smita in här medan jag smuttar på en kopp kaffe,

Är ni intresserade av att få ta del av receptet på pirogerna förresten?


Jag har bjudit hit Andreas faster med barn på middag idag, det bjuds självklart på piroger :-)


Igår var jag till "tandis" med Devin. Han var superduktig, satte sig i tandsköterskans knä och gapade snällt så hon kunde titta i hans mun och räkna alla tänder. Det såg fint ut sa hon :-) Efter tandis styrde vi kosan hem till helena för lite bus. Blev även bjuden på fika och Devin fick pannkakor, det gillade han skarpt.

Sköt om er nu, snart helg igen. Underbart!!!

Kram//Andrea

Ovido - Quiz & Flashcards