andreamedfamilj

Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

Familjeonsdag

Av Andrea Wadén - 22 maj 2013 20:11

God kväll!!


Idag har vi haft turen att få ha pappan i familjen jobbandes hemifrån :-) Vi har hängt i lekparken, lapat sol på balkongen och hunnit med en tripp till Bollnäs och tillbaka.

Målet med resan var att investera i ett vitrinskåp/skänk jag hittat på blocket. Var på jakt efter ett vitt i flera månader så jag var tvungen att slå till på detta då priset var överkomligt med :-)
 
  
 
En glad Minou som gungar för allra första gången <3
 
 
Minou i bilen på väg hem från Bollnäs.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram//Andrea
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea Wadén - 11 juni 2013 10:01

Hej!!   Längesen jag bloggade nu, har helt enkeltinte funnits tid för bloggen. Devin är i alla fall lämnad på dagis och Minou sover. Jag har hunnit tvättat, hängt tvätt och duschat :-) Lyx att få duscha i fred för en gångs skull ;-) Appropå sömn ...

Av Andrea Wadén - 4 juni 2013 14:51

Hallå tisdag! Denna morgon sov vi till 08- skönt och välbehövligt. Lämnade Devin på dagis vid 09. Han och en annan flicka skulle få ta busse,n tillsammans med en av fröknarna, för att besöka bibblan. För övrigt så börjar blygheten på dagis släpp...

Av Andrea Wadén - 31 maj 2013 11:29

I förmiddags  tog jag och Minou en promenad ner till ÖB. Tänkte köpa vit färg att måla tallrikshyllan jag fyndade på loppisen med. Skulle även ha tag på vit sprejfärg för att fixa till en tavellist. Tror ni det fanns någon färg, nej! Var in förra f...

Av Andrea Wadén - 31 maj 2013 11:04

Äntligen fredag!!   Andreas jobbar hemifrån idag :-) Han och Devin sov till efter 08 imorse medan vi brudar klev upp 06.30 och började städa och plocka tvätt. Som sig bör om andra ord ;-)   Igår var vi ner till hamnen igen. Köpte mat på Mölje...

Av Andrea Wadén - 29 maj 2013 10:36

Hej!   Underbart väder idag. Här sparkade vi igång dagen 07.30, lite sovmorgon efter en kaosnatt med många uppvaknanden från en ledsen och besvärad Minou. Mycket gaser hade hon igår lillgumman. Vi har i alla fall hunnit äta frukost tillsammans,...

Ovido - Quiz & Flashcards