andreamedfamilj

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Andrea Wadén - 3 maj 2013 16:29

Hej fredag!!!


Jag har lyst med min frånvaro på bloggen ett tag. anledningen till det är sjuka barn. När vi kom hem från mammagruppen och BVC i måndags hade Devin feber. Han har hostat jättemycket och sen böjade det pipa och rossla i bröstet så då kontaktade jag sjukvården. Vi fick Mollipect utskrivet. Devin fick stanna hemmafrån dagis veckan upp och vila upp sig. Någon vila för mamman vill jag väl inte påstå att det blivit då Minou även Minou blev dålig och fick feber efter vaccinationen. Andreas tog med henne till familjeläkarjouren igår då jag inte lyckades få ner febern på henne trots Alvedon. Dem hittade inget fel på henne som tur var. Troligtvis har hon reagerat kraftigt på vaccinet, inne på fjärde dagen med feber idag :-( Tycker så synd om mina barn när de är sjuka. Trots att det inte varit annat än sjukdomar denna vinter och vårens början blir jag aldrig avtrubbad... Lika jobbigt varje gång ngt av barnen är sjuk. Speciellt när dem är så små att de inte kan prata.

  Bild på min lilla älskling på sjukhuset.


Det har även blivit lite shopping till Minou. Jag nämde ju i ett tidigare inlägg att jag shoppat på en nyöppnad hemsida. Detta var det lilla damen fick ;


   

Den rosa ska hon få inviga i höst då jag tog en större storlek på den. Visst är dem fina?


Hittade även en söt klänning på Åhléns till halva reapriset i veckan :-)

Kanske lite svårt att se, men det är pippi och herr Nilsson på den. Det är strlk 86/92 så eg är det väl ett linne, men jag tycker den funkar som klänning på Minou ,-)


Idag ska vi göra grillpremiär. Maken och sonen är iväg och handlar nu och lilla damen somnade till slut efter en kamp.

Trevlig fredag kära läsare. Kram//Andrea


Ovido - Quiz & Flashcards