andreamedfamilj

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Andrea Wadén - 12 april 2013 10:34

Hej på er läsare!


Nu har det varit frånvaro från bloggen igen. Förklaringen till det är förkylda barn plus att jag åkte på en släng av magsjuka i onsd.. trevligt va? Till råga på allt så befann sig maken utnf Sandviken på jobb (17 mil hem) och bilen var inlämnad på service där nere... Inte kunde jag ringa någon som kuynde hjälpa mig med Minou heller, vem vill ha magsjuka liksom? Som tur var hade jag Devin hos farmor och farfar, tråkigt om han skulle få magsjuka. Det räcker med de 4 ggrna han varit utsatt tycker jag. Andreas fick iaf tillbaka bilen och var hemma vid 19.30 Vid 20-tiden var jag såklart pigg igen, men skönt att kunna få vila lite.


Lagom till att jag blev kry från magsjukan slog fyrkylningen till, så nu snorar jag och Minou ikapp. Lillgumman har även en jobbig hosta och så har även Devin :-(


Förmiddagen bjöd på lite undanplockning av tvätt, hängning av tvätt och en skön promenad på en timme. En förkylning ska inte stoppa mig. Nu ligger lilla damen och sover på balkongen, när hoin vaknar blir det lunch.

Senare i em kommer mitt busfrö hem med maken, som jag saknat honom.


Imorg blir Minou 6 månader(!) Say what??? Var tog tiden vägen? Har gått helt galet fort. Såklart så ska ju fröken firas. Jag har köpt en present hon ska få imorg.

Är vi friska allihop på söndag så blir det nog en tripp till badhuset i grannkommunen tillsammans med en god vän och hennes 2åring. Mysigt värre :-)


Trevlig fredag på er allesammans. Kram//Andrea


Ovido - Quiz & Flashcards