andreamedfamilj

Direktlänk till inlägg 18 april 2013

Barnens nya mössor

Av Andrea Wadén - 18 april 2013 10:54

Hej på er därute i bloggvärlden!!


Torsdag alla redan, snart helg jihoo!!! Just nu befinner sig Devin på dagis och Minou sover i vagnen på balkongen, hon var svårsövd idag och kämpade emot enda tills jag kom på att jag faktiskt kan söva henne på balkongen. Det blir ju smidigare så eftersom Devin ska hämtas 12, då slipper jag väcka lillgumman. Själv sitter jag här och bloggar samt äter lunch samtidigt :-)


Annars går mina tankar idag till en god vän som opererades igår. Vi hade smskontakt under gårdagen och jag blev lite orolig för henne. Hoppas du mår bättre idag hjärtat, tänker på dig <3


Igår kom mössorna jag beställde av Sofia (Sofo) och jag är så nöjd, älskar mönstret. Devin blev så glad för sin med, den åkte på många ggr under gårdagen och imorse ville han att jag skulle fota honom + Minou med mössorna på. Sagt och gjort!

 

Så, vad tycks? Fina va? Måste börja syskonmatcha mer:-) Nä nu ska jag ta och hänga lite tvätt. Sköt om er. Kram//Andrea 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea Wadén - 11 juni 2013 10:01

Hej!!   Längesen jag bloggade nu, har helt enkeltinte funnits tid för bloggen. Devin är i alla fall lämnad på dagis och Minou sover. Jag har hunnit tvättat, hängt tvätt och duschat :-) Lyx att få duscha i fred för en gångs skull ;-) Appropå sömn ...

Av Andrea Wadén - 4 juni 2013 14:51

Hallå tisdag! Denna morgon sov vi till 08- skönt och välbehövligt. Lämnade Devin på dagis vid 09. Han och en annan flicka skulle få ta busse,n tillsammans med en av fröknarna, för att besöka bibblan. För övrigt så börjar blygheten på dagis släpp...

Av Andrea Wadén - 31 maj 2013 11:29

I förmiddags  tog jag och Minou en promenad ner till ÖB. Tänkte köpa vit färg att måla tallrikshyllan jag fyndade på loppisen med. Skulle även ha tag på vit sprejfärg för att fixa till en tavellist. Tror ni det fanns någon färg, nej! Var in förra f...

Av Andrea Wadén - 31 maj 2013 11:04

Äntligen fredag!!   Andreas jobbar hemifrån idag :-) Han och Devin sov till efter 08 imorse medan vi brudar klev upp 06.30 och började städa och plocka tvätt. Som sig bör om andra ord ;-)   Igår var vi ner till hamnen igen. Köpte mat på Mölje...

Av Andrea Wadén - 29 maj 2013 10:36

Hej!   Underbart väder idag. Här sparkade vi igång dagen 07.30, lite sovmorgon efter en kaosnatt med många uppvaknanden från en ledsen och besvärad Minou. Mycket gaser hade hon igår lillgumman. Vi har i alla fall hunnit äta frukost tillsammans,...

Ovido - Quiz & Flashcards