andreamedfamilj

Direktlänk till inlägg 10 mars 2013

Kvällstips + söndag med makens släktingar :-)

Av Andrea Wadén - 10 mars 2013 20:33

God kväll kära bloggläsare!!


Denna söndag klev vi upp efter 06. Kaffe och frukost framför barnkanalen för både stora och små. Därefter tog jag och Devin ett bad och sen var vi ner och handlade på Ica Maxi. Tänkte baka en kladdkaka att bjuda makens faster och kusiner på när de skulle komma och luncha med oss. Väl hemma märkte jag att vi inte hade tillräckligt med socker... Suck!! Note to self- kolla alltid så alla ingredienser finns hemma INNAN du börjar baka!!!!

Aja, tur jag hade farinsocker i skafferiet i alla fall så vi kunde göra Brownies. Fick hjälp av sötaste mini- bagaren Devin. Provade att ha i daimkulor denna gång och mumma så gott det blev.


På eftermiddagen åkte vi ut till makens kusin med famil,j i Hög, där vi blev bjudna på grillat... Mmmmm!!! Samt goda muffins som lilla Ida hade bakat. Devin somnade i bilen på vägen dit och fick fortsätta sova vidare i Tobias säng. Minou h hade så roligt åt Devin och Tobias när dem hoppade och for fram på golvet, hon skrattade gott och ljudligt. Jag blir alldeles varm i hjärtat att se de små leka så fint och roa varandra.


Kvällstipset är att Ica Maxi just nu har 25% rabbat på barnkläder. Jag kunde inte låta bli att stoppa ner dessa byxor åt Minou i min kundkorg. 25% på 79 kr :-) tack och bock!!

 


Kvällens andra tips är att sagorochting.se har 50% på allt. De säljer kläder, leksaker, nappar mm

   

Kanske någon av dessa två faller just dig i smaken?? Lite småcoola tycker jag...Hi hi

Ha en fortsatt trevlig söndag. Kram//Andrea

 
 
Ingen bild

Ante

10 mars 2013 21:27

Va fan...jag som hatar bloggar. Men nu har jag fastnat för en iallafall. :-)

Andrea Wadén

11 mars 2013 06:51

Haha tur det då iaf :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea Wadén - 11 juni 2013 10:01

Hej!!   Längesen jag bloggade nu, har helt enkeltinte funnits tid för bloggen. Devin är i alla fall lämnad på dagis och Minou sover. Jag har hunnit tvättat, hängt tvätt och duschat :-) Lyx att få duscha i fred för en gångs skull ;-) Appropå sömn ...

Av Andrea Wadén - 4 juni 2013 14:51

Hallå tisdag! Denna morgon sov vi till 08- skönt och välbehövligt. Lämnade Devin på dagis vid 09. Han och en annan flicka skulle få ta busse,n tillsammans med en av fröknarna, för att besöka bibblan. För övrigt så börjar blygheten på dagis släpp...

Av Andrea Wadén - 31 maj 2013 11:29

I förmiddags  tog jag och Minou en promenad ner till ÖB. Tänkte köpa vit färg att måla tallrikshyllan jag fyndade på loppisen med. Skulle även ha tag på vit sprejfärg för att fixa till en tavellist. Tror ni det fanns någon färg, nej! Var in förra f...

Av Andrea Wadén - 31 maj 2013 11:04

Äntligen fredag!!   Andreas jobbar hemifrån idag :-) Han och Devin sov till efter 08 imorse medan vi brudar klev upp 06.30 och började städa och plocka tvätt. Som sig bör om andra ord ;-)   Igår var vi ner till hamnen igen. Köpte mat på Mölje...

Av Andrea Wadén - 29 maj 2013 10:36

Hej!   Underbart väder idag. Här sparkade vi igång dagen 07.30, lite sovmorgon efter en kaosnatt med många uppvaknanden från en ledsen och besvärad Minou. Mycket gaser hade hon igår lillgumman. Vi har i alla fall hunnit äta frukost tillsammans,...

Ovido - Quiz & Flashcards